Världens bästa onsdag

Hej, jag vet att det var ett tag sen nu och det sk förbättras. Idag varder iallafall världens bästa dag nämnligen onsdag. Imorse hade jag sovmorgon till 09.45 hade två lektioner sen slutade vi 12.35. Då åkte jag till sickla och köpte mig lite naturgodis och en stor latte på espresso. Där satt jag och rensade tankarna några timmar. Vid tre tiden drog jag till sickla hallen och tränade minior B med roxis, dem var superduktiga och det var en grym träning. Hon hjälpte mig med min rondatflickis sen sa hon också att srA hade som längst stått i plankan i 8 min. Jag åkte hem när träningen var slut och skrev klart min uppsats om st Anton. Kände att jag ville göra lite styrka. Den här styrkan gjorde jag:
8 min planka (mitt mål var att stå 1min)
Handstående, 70 sekunder x 2
Toetouch lyft, 25 på varje ben
Båten i 1 min
90 grader medans jag borstade tänderna.
Är himla stolt över mig själv faktiskt :)
Hoppade in i duschen och nu ligger jag i sängen för att sova. Det var min onsdag det! Imorgon är det torsdag och jag börjar 09.50! Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback