Fredag!

Idag är det faktiskt fredag och dagen har varit allmännt sur, eller ja, jag har varit allmänt sur på allt och alla.´Skolan var ok, åkte hem och sov, drog mig till stan t´för att träffa Rebecca. Vi satte oss på Café Fåtöljen och jag tog en kaffe. sen skulle vi träffa dem andra i slussen. Det var ett helvete. jag ville bara åka hem. dessutom fick vi vänta på sofia i 38574920384 timmar. sofia kom, vi alla drog till kungshallen för att äta på taco bar. Fyy sjuttsingen vad stelt och obekvämt det var. kom hem 20, satte igång musiken på högsta volym och här sitter jag än. Under täcket i soffan och uppdaterar er. jag behövde piggas upp lite så min favs lista fick det bli. det var allt om dagen, imorgon ska jag kanske träffa Mysis och plugga och baka cupcakes. jag ska fixa några tidsinställda till er också. inte för att någon läser det här men vafan! Vi hörs vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback