Näää, nu startar jag upp bloggen igen!

Blev så sugen på att blogga nu i juletid!
Hej på er förresten. Det var inte igår. Kommer inte ihåg när jag bloggade dust. Aja iallafall idag är det julafton och den firades först med jullunch hemma hos mormor sen vidare till närmsta släkten. Var en av dem bättre julaftonar jag har haft. Jag fick iallafall ca 3000 kr, hunterstövlar, en oddmollykofta, säng överkast, cupcakebok, muffinsplåt, Björneborg trosor och springskor! Är supernöjd! Dock var mina stövlar lite tajta vid vaden så ska kolla efter nån större storlek och sluta äta socker/annat onyttigt! Sounds good ha?
Nej nu ska jag försöka sova bort min narkoma som jag lär ha för resten av året! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback